Konferencje
Otwock, Józefów
Prowadzisz biznes i rozważasz przeprowadzenie zorganizowanej konferencji dla swoich pracowników? A może szykujesz jakieś większe wydarzenie, gdzie przedstawisz swoje pomysły zainteresowanym? Zorganizowanie konferencji w Otwocku lub Józefowie to idealne rozwiązanie!
Konferencje – dlaczego warto
Jeśli zastanawiasz się, czy warto organizować konferencje oraz, czy ktoś weźmie w niej udział, tutaj znajdziesz odpowiedź.
Dlaczego warto chodzić na konferencje? Przede wszystkim uczestnictwo w takim wydarzeniu sprzyja poszerzaniu horyzontów oraz zdobywaniu wartościowej wiedzy. Ponadto na konferencjach poznaje się ekspertów z branży, co pozwala na poszerzenie listy kontaktów zawodowych. Konferencje to także idealny sposób na zdobywanie nowych kompetencji, dzięki przeprowadzanych warsztatach oraz szkoleniach.
Konferencje – najwyższy standard
Willa Brzegi to idealne miejsce na zorganizowanie konferencji. Otwock czy Józefów to piękne okolice niedaleko Warszawy. W naszej ofercie osiadamy specjalnie dopasowane pod szkolenia sale konferencyjne, a sprzęt oferowany przez zajazd to wysokiej jakości urządzenia.
Decydując się na rezerwację sali konferencyjnej, stawiasz na pełen profesjonalizm oraz wygodę, ponieważ pełen sprzęt znajduje się na miejscu – zaliczają się do niego:
- sprzęt multimedialny
- projektory
- ekrany
- mikrofony bezprzewodowe
- nagłośnienie sufitowe
- bezpłatne WiFi
- automatyczna klimatyzacja
- dostęp do windy
- modularne sale
- różne aranżacje
- taras przy każdej sali
- stoły bankietowe i koktajlowe
Konferencje – gwarancja satysfakcji
Willa Brzegi to miejsce położone z dala od codziennego, miejskiego zgiełku. Dzięki temu to idealne miejsce na organizacje szkolenia, przyjęcia, bankietu, czy konferencji. Wielkim atutem naszej restauracji jest kuchnia polska prowadzona przez doświadczonych kucharzy.
Podczas konferencji mogą Państwo posmakować pysznych dań oraz zintegrować się z grupą na naszym tarasie. Willa Brzegi to także niespotykany nigdzie indziej styl architektoniczny – świdermajer, który został rozpoczęty przez Elwiro Michała Andriolliego w XIX wieku. Miejsce zachwyci Cię nie tylko piękną architekturą, ale także łonem natury otaczającym zajazd.
Konferencje – oferta szyta na miarę
Zastanawiasz się, czy lokal dopasuje się do Twoich preferencji? Oczywiście, że tak! Wystarczy, że skontaktujesz się z naszym managerem, a my przekażemy Ci naszą ofertę oraz porozmawiamy o Twoich potrzebach związanych z organizacją konferencji. Chętnie wspieramy naszych klientów w realizacji ciekawych projektów i współprace zawsze kończą się zadowoleniem obu stron!
Kontakt i rezerwacja
Masz do nas pytanie w sprawie czykonferencji? Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego i mailowego.
Dział sprzedaży czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 20:00
General Manager Paula Dobrowolska – 519 894 949
Sales & Event Manager Julian Szpulski- 519 894 949
__________
Emilia Płonka – Restaurant Manager – 500 645 860 jozefow@willabrzegi.pl